~ TEMPAHAN DITUTUP SELAMA-LAMANYA ~

DD BERSARA DESIGN FLASH SECARA RASMINYA

05 October 2011

PostHeaderIcon ULASAN: GLEE SEASON 3 EPISODE 3 (ASIAN F)



OK...masa untuk DD membebel lagi...hehehe. GLEE Episod 3 telah selamat ditayangkan pada 4 Oktober 2011 di US. DD baru habis download dan tengok Episod 3 sebentar tadi...(^_^)


SEDUTAN GLEE SEASON 3 EPISODE 3


Hasil bebelan untuk episod minggu lepas boleh dibaca di sini. Hasil bebelan DD untuk minggu ini adalah seperti berikut:-


1) Santana kembali menyertai Kelab New Directions. Actually, DD paling suka dengar nyanyian Santana sebab suaranya unik. Untuk episod kali ni, DD amat berpuas hati kerana Santana telah menyanyikan 2 buah lagu walaupun bukan sebagai penyanyi utama.

SANTANA KEMBALI MENYERTAI KELAB NEW DIRECTIONS


2) Ayah Mike telah datang berjumpa pengetua McKinley High bagi membincangkan result A- subjek kimia yang telah Mike perolehi. Bagi ayah Mike...untuk warga Asian, result A- adalah bersamaan dengan result F. Sebab tu, tajuk episod minggu ni...ASIAN F. Untuk pertama kalinya juga, para penonton GLEE dapat mendengar nyanyian Mike yang agak sempurna ketika Mike menghadiri audition sebagai Riff untuk School Musical (West Side Story).

MIKE DAN AYAHNYA


3) Brittany telah memulakan kempen pilihan raya dengan PENUH BERGAYA (menyanyi dan menari) bagi menjawat jawatan sebagai Senior Class President. Kempen Brittany adalah berkisar tentang kemampuan/kekuatan perempuan untuk menjadi Senior Class President dan Brittany cuba sedaya upaya untuk meraih undi from pelajar-pelajar perempuan. Kehebatan kempen Brittany jelas amat merisaukan Kurt yang turut bertanding bagi jawatan tersebut. DD suka part Brittany menyanyi sambil menari sebab memang terbukti kehebatan Brittany menari sejak Season 2 lagi. I LOIKE...(^_^)

BRITTANY SETELAH SELESAI MENYANYI DAN MENARI


4) Mercedes turut menghadiri audition sebagai Maria untuk School Musical (West Side Story) setelah digalakkan oleh pakwenya (Shane). Persaingan sengit telah berlaku kerana Rachel turut menghadiri audition sebagai Maria pada Episod 2 yang lepas. Para juri kebingungan untuk menentukan siapa yang lebih layak memegang watak Maria kerana Rachel dan Mercedes masing-masing mempunyai aura tersediri. Akibatnya, Rachel dan Mercedes terpaksa bertarung sekali lagi untuk menentukan siapa lebih layak memegang watak Maria. MAKLUMAT MENGEJUTKAN! Mercedes telah keluar from Kelab New Directions dan kesudahannya, Mercedes volunteer menyertai GLEE Club yang ditubuhkan oleh Puan Shelby. TIDAKKKKK!

MERCEDES MENGHADIRI AUDITION SEBAGAI MARIA


5) Lagu fav DD...of course la "Run the World (Girls)" nyanyian Brittany dan Santana. BEST!

KEHEBATAN BRITTANY MENARI


6) Lebih banyak gambar...

MIKE MENYANYI UNTUK AUDITION SEBAGAI RIFF


IBU MIKE


CALLBACK YANG MELIBATKAN RACHEL DAN MERCEDES


IBU DAN AYAH CIK EMMA


RESULT AUDITION UNTUK SCHOOL MUSICAL (WEST SIDE STORY)


Secara keseluruhan, personally...DD merasakan ni merupakan episod terbaik GLEE berbanding 2 episod yang lepas. OK, tu aje DD dapat share pasal GLEE SEASON 3 EPISODE 3. Episod 4 akan ditayangkan di US pada 1 November 2011 (WHAT???). Ape DD nak membebel minggu depan? Hurmmmmm...



I'M A GLEEK...\(^_^)/

0 Tukang Kata:

Newer Posts Older Posts Home